YouTube a lansat canalele plătite

Site-ul de conţinut video a lansat, la sfârşitul săptămânii trecute, proiectul canalelor plătite pe bază de abonament. Acestea le oferă clienţilor, pentru doar câţiva dolari pe lună, filme şi programe de televiziune în regim profesionist.

Pentru început, serviciile plătite de pe YouTube vor fi oferite în regim limitat. Momentan sunt disponibile doar 30 de astfel de canale, precum Sesame Street sau Ultimate Fighting Championship, care pot fi urmărite pentru aproximativ trei dolari pe lună. Potrivit lui Malik Ducard, director în cadrul companiei care deţine site-ul, cele 30 de canale fac parte dintr-un program-pilot, iar numărul acestora ar putea creşte. Canalele existente deja le vor oferi clienţilor o perioadă de probă de 14 zile, iar în unele cazuri abonamentul anual va include un discount. Veniturile generate din abonamente vor fi împărţite între site-ul YouTube şi titularii canalelor, cărora le va reveni cea mai mare parte din profit. Totodată, creatorii de conţinut care vor opta pentru canale cu abonament pe YouTube vor putea vinde şi spaţiu publicitar, a adăugat Malik Ducard, care a comparat iniţiativa cu modelul canalelor de televiziune prin cablu.

 Venituri de miliarde

Potrivit analiştilor financiari de la banca Barclays, în 2013 YouTube va genera venituri de peste 3,6 miliarde de dolari. Acestea nu vor fi obţinute doar din publicitate şi din canalele plătite, ci şi din închirierea de filme. La ora actuală, utilizatorii din SUA pot urmări, contra cost, producţii de la Paramount Pictures şi Walt Disney, la un preţ de 3,99 dolari. Potrivit analiştilor financiari, la ora actuală, site-ul are o valoare de piaţă de 21,3 miliarde de dolari.

 8 ani de existenţă a împlinit site-ul YouTube pe data de 14 februarie.

3,6 miliarde de dolari vor fi veniturile generate de YouTube în acest an, potrivit analiştilor financiari.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu adaugat

|  Tu poti fi prima persoana care comenteaza acest articol

Lasa un comentariu


GetSocial