Facebook, mai simplu şi mai personal

ÎMBUNĂTĂŢIRI. Facebook a lansat, săptămâna trecută, noul News Feed, adică pagina principală a reţelei de socializare. Aceasta are acum un design mai simplu şi mai curat şi va face experienţa utilizatorilor mult mai personală. Noul design este inspirat din varianta pentru telefoanele mobile a Facebookului şi pune accent mai mare pe conţinut şi pe imagini. Astfel, în noul News Feed, imaginile vor fi mult mai mari decât până acum, iar odată cu acestea se vor mări şi reclamele prezente în partea din dreapta a paginii. Mai mult, noua pagină de start permite crearea mai multor categorii separate de conţinut.

Totodată, conţinutul partajat de prieteni va fi împărţit în trei categorii – fotografii, muzică şi performanţe la jocuri. Cu toate că update-ul a fost prezentat joia trecută, implementarea acestuia va fi o operaţiune lungă şi anevoioasă. Astfel, unii dintre cei peste un miliard de utilizatori ai reţelei de socializare vor aştepta o perioadă bună de timp până când vor avea acces la noul News Feed. Pentru cei nerăbdători există însă şi o veste bună. Cu ocazia lansării, Facebook a inaugurat şi o pagină specială unde utilizatorii se pot înscrie pentru avea acces mai repede la noile funcţii. Astfel, cei care intră pe http://www.facebook.com/about/newsfeed şi se înscriu pe lista de aşteptare vor fi transferaţi mult mai repede la noul News Feed. Reprezentanţii companiei nu au specificat însă durata cu care se reduce astfel timpul de aşteptare.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu adaugat

|  Tu poti fi prima persoana care comenteaza acest articol

Lasa un comentariu


GetSocial