Adevăr sau provocare

Dragii mei, există o ambiguitate susţinută de mulţi în ceea ce priveşte croitoria la comandă. Din păcate, atât la croitoria de damă, cât şi la cea masculină, măiestria şi arta bunicilor noştri nu s-au transmis generaţiei noastre. De aici, lipsa unui produs de cea mai fină şi înaltă calitate.

De multe ori am auzit domni spunând cu infatuare că îşi fac costumele „made-to-measure”. Erau impresionaţi că li se luau măsurile, iar costumul urma să fie perfect croit pentru corpul lor. Totuşi, poate că nimeni nu le-a explicat că acest serviciu implică, de fapt, nişte tipare preexistente cărora li se fac modificări în urma măsurilor fiecăruia. Mă întreb ce s-ar fi întâmplat dacă un client ar fi solicitat să vadă tiparul având numele lui înscris pe el?

De aici şi „amabilitatea” unor branduri de a lua aceste măsuri direct la adresa clientului. Pentru că nu există un atelier specializat!

„Bespoke” e însă serviciul care creează costumul cu adevărat „pe comandă”. În acest caz, se construieşte un tipar pentru orice solicitare. Fiecare client îşi are propriul tipar şi acesta trebuie să fie perfect realizat pentru conformaţia specifică. Evident, acest serviciu e mult mai costisitor! La baza reuşitei unui astfel de costum stă o măsurătoare corectă. De aceea, consider obligatorie existenţa unui maistru croitor sau a unei persoane special antrenate pentru un astfel de serviciu.

Un costum bine croit, dintr-o stofă de calitate, cu finisaje manuale, croit şi cusut „Made in Italy” şi pe care îl poţi achiziţiona dintr-un magazin recunoscut, rămâne, până la urmă, alegerea câştigătoare, unde raportul preţ/calitate este cel corect.

Mulţi dintre voi nu aţi primit răspunsuri la problemele pe care mi le-aţi ridicat, dar acest lucru nu înseamnă că vor rămâne aşa. Întreabă-mă pe paginile de Facebook „Adina Buzatu” sau „TRENDS by Adina Buzatu” şi pe site-ul adinabuzatu.ro, la secţiunea Contact, şi vei găsi răspunsurile săptămânal, în „ring”.

Cu prietenie,

Adina Buzatu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu adaugat

|  Tu poti fi prima persoana care comenteaza acest articol

Lasa un comentariu


GetSocial